larosaenflorce
"babam canımı çökertiyor
hep aynı tarlanın önünde.
aynı topraktan kalkıp
türbesini yontuyor içime."


munzevibalik.tumblr.com
Anonim asked: what's happened?

you’re turkish, right?

posted 1 saat önce;
Anonim asked: how is going ?

like a shit

posted 14 saat önce; with 1 yorum

Bir sürüngen gibi yara aldıkça derin, yeniliyorsun kendini. Bütün yenilikler, yenilgileri hatırlatıyor.

posted 20 saat önce; (Spotify) with 3 yorum
tagged with .music .spotify 
Anonim asked: böyle çok beğendiğin dram filmi önerebilir misin? şimdiden çok sağol

kırık çember, blue valentine, short term 12, lilya 4-ever, gülen adam, düttürü dünya, vasikalı yarim, duvar, yol, angela’nın külleri, noviembre, ah müjgan ah, once.

vuu bi an da geldi aklıma hepsi. normalde hiç gelmiyor la.

posted 21 saat önce; with 14 yorum
tagged with .film 

Yine geriliyorum çarmıhına aşk denen ölümün.

posted 21 saat önce; (Spotify) with 4 yorum
tagged with .music .spotify 
Anonim asked: beykent üniversitesi sinema ve tv bölümü için neler söyleyebilirsin? bilgi mi beykent mi?

tabi ki bilgi. bilgi üniversitesi türkiye’nin en iyi özel üniversitesi. beykent üniversitesi de güzel bi üniversite ama iktisat, finans alanları için daha çok. yani sanatçıdan çok beyaz yakalı adam çıkarma konusunda daha becerikliler diyebilirim. ama bu ordan sanatçı çıkmayacağı anlamına gelmez. bilgi üniv. her alan da bir numara, yani atıyorum uluslararası ilişkiler için de bir numara sinema tv için de. beykent üniv. sinema tv alanında bir bilgi üniv ile asla yarışamaz. gerçi ben bölüme geçmedim ama daha sinema kulübünün bile olmadığı bi üniv yani, bilginin sinema kulübünün neler yaptığını duysan aklın şaşar. birde okul mevzularını takmayın bence yani bilgi’yi o kadar övüyorum ama adamın içinde sinemaya dair en ufak bi tutku bile yoksa bırak bilgiyi isterse gitsin California’da dünyanın en iyi film okullarından birinde okusun neyime yarar. önemli olan kişinin kendisi.

YALNIZ NE YAZDIM BEEE

NE KADAR DOLMUŞSAM ARTIK

posted 22 saat önce; with 3 yorum
posted 22 saat önce; (Spotify) with 4 yorum
tagged with .music .spotify 

cirkinlerinenguzeli:

ağlamak göğsüme yuva yapan sıkıntıyı buharlaştırıp hafifletir mi mir’im?

posted 1 gün önce; via cirkinlerinenguzeli with 31 yorum

veyvemilaketu:

elim ayağım titredi yine mefaret abla bu salaklar beni öldürüyo 

posted 1 gün önce; via veyvemilaketu with 5 yorum

allah şahidim seni sevmek istiyorum, korkularımdan çek kurtar beni.

posted 1 gün önce; (Spotify) with 8 yorum
tagged with .music .spotify 

vuhuu elleri görelim coşkuyu görelim ve pistten çocukları alalım lütfen

posted 1 gün önce; (Spotify) with 3 yorum
tagged with .music .spotify 

nevrotikadam:

" Ana rahminden çıktım koştum pazara , bir kefen alıp döndüm mezara . "

posted 3 gün önce; via nevrotikadam with 18 yorum
”ayol intizar benim göbek adım be”

http://www.youtube.com/watch?v=7TSiWU75nTk

posted 3 gün önce; with 1 yorum
çocuklar kapatın gözlerinizi bişi yapıcam asdhjkslaskdjkslskdcj

çocuklar kapatın gözlerinizi bişi yapıcam asdhjkslaskdjkslskdcj

posted 3 gün önce; via ohnomatthew (sublimecock) with 712 yorum
hazır kimse beni takmıyorken saçma sapan dertlerimden söz etmek istiyorum

hiç bi yerde bedenime uygun bahçıvan tulum bulamadığım için diyete girdim selamlar

posted 3 gün önce; with 8 yorum